me myself nd i ღ fabolousixteen "If you can't make it good at least make it LOOK good" Keep calm nd enjoy the life xx ig? @hawanamohd

Friday, March 22

Put blame on me? Ok up to you gueiss la. Cmon, jgn la cepat sgt
terpengaruh dgn rumorsss. Klu nk involve in this case pun ..
kau jgn lah put blame on one side jeh. Denga dulu from all sides
Then baru lah bole judge ikut sukahati kau :')
FYI, aku TK PERNAH terniat nk main-kn perasaan org
hahaa lu ingat ni zaman batu nk game-kn org? stupid ass (!)
Nd one more thing, mana ad aku dh dpt pengganti? Sedddap fitnah org ye sys ^^
Lain kali, if you don't know the REAL story .. better shut up k
Jgn nk memandai cerita kt org sana sini, last2 nt kau yg malu. TRUST ME
Haa, yg sorg kawan aku ni pulak.. hmm kawan keh?
Is she considered me as her friend? I dont think so. Nvm  laa, tu hak dia
Ktrg rapat .. but its slowly change /: I know why, but it socayyy
Hope one day, awak akn sedar yea kawan.
HYPOCRITE?
Arm-boi! Bahagia hidup ckp aku hypocrite? Siap post kt social network haa kau~
Bukan nk ckp apa lah kn .. if you want to know, aku klu tk suka i'll confess it throughly
Serious talk nih x-) Don't believe it? GO DIE </3
Ppl who are close to me only know my attitude character nd blablabla
For annon, they'll thought I am gediks. hahahaha who cares ;D